Sommarlov!

Nu är sista tentan inskickad för terminen. Nu håller vi tummarna att den blir godkänd. Jag känner mig faktiskt lite stolt över mig själv som klarat första året som lärarstudent. Det är inte alltid lätt med två småbarn som blir sjuka hela tiden, ett hus som byggs ut och jobba extra för att slippa ta csn lån. Men än så länge har jag klarat det. Eller vi har klarat det för ekonomin står sambon för. Nu ser jag framemot ett välförtjänt sommarlov, dock ska jag jobba lite men på mina villkor. Behöver verkligen vila upp mig för att orka med nästa läsår men måste ha lite pengar för att klara sommaren utan studiebidrag. Nu har vi en vecka ledigt hela familjen. Ska bli skönt att slippa tänka på plugg, jobb och dagis lämning. Sen ska jag och sambon faktisk iväg på en lite tripp måndag till onsdag. Mer om det nästa gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0