Hushylla, tipitält och leksakskista

Helt kär i den här hushyllan. Tyvärr så känns den mer fin än praktiskt;) För jag vill ha mycket förvaring på barnens rum och den här kan man ju ställa lite böcker och finare leksaker i, så den känns mer som en prydnadshylla. Har varit så nära på att klicka hem den för den är sååå fin! Priset är även nedsänkt nu. Men måste tänka praktiskt och lek före. Den är himla stor så tar mycket plats i ett litet barnrum så därför överväger jag att glömma den då vi behöver mer yta till förvaringsmöbler.
 
Kommer beställa hem en kista i samma märke som hushyllan, som barnen kan ösa ner sina leksaker i och även ett tipitält. De älskar ju sitt tält från Ikea, tyvärr tar de stor plats och är fult;) Tänkte att de kunde få ha Ikeatältet ute i sommar:) Men sen så är det svårt att veta vad som kommer få plats och eftersom vi inte vet hur vi ska ha rummen sen. Men ett tipitält har jag velat ha så länge men tyckt det varit för dyrt. Har även kollat om man kan göra ett själv men verkar svårt. Det kostar 1499:- i vanliga fall men nu har jollyroom erbjudande och det kostar 649:- istället. Så därför vill jag slå till nu! Jag får beslutsångest eftersom jag har lovat mig att inte köpa något innan allt är klart så nu sitter jag här och vet inte hur jag ska göra;) Suck! Men jag intalar mig att någonstans ska det få plats och jag vet att grabbarna kommer tycka det är kul att leka, mysa och läsa där i:)
 
 
 
 
 
 

Allting är från jollyroom.se. Alice och fox serie. Fint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0