Inredning barnrum

Har planer på hur Eltons blivande rum ska bli. Som sagt vet vi ju inte om de ska ha sina rum där uppe när det är klart men man kan ju faktiskt möblera där uppe ändå så får de ha sina lekrum där. Nåja återstår att se. Jag har inte köpt något onödigt (än). I alla fall är jag på jakt efter en bilmatta. Jag ångrar så att jag inte beställde sist när hm fick in dem i lager för nu är de slut igen. Visserligen har de fått in en i en annan färg men vet ju inte än ville färg som ska få kika in i rummet. Min tanke är svart och vitt som bas och så ska det få inslag av någon färglad färg. 
 
Älskar detta rummet. Men samtidigt vill man ju ha någon färg. Finns så många fina tapeter att välja på. Men så snyggt med svartvitt! Kan det bli tråkigt till en blivande 4 åring? Hmm 
 
Bilmattan som jag är på jakt efter!
 
Den finns i den här färgen nu på hm.se men gillar den med husen på bättre. Snart är väl denna oxå slut så lär väl ångra mig så med ;) 
Vill inte köpa för mycket saker heller men lite smått är ju alltid roligt. Ska försöka att vänta så länge som möjligt tills saker och ting är på plats och man vet vad som behövs och får plats. Men en liten mattan behövs ju alltid ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0