Jobbvecka

Även fast att jag inte mått helt hundar så har jag jobbat heltid denna veckan. Pengarna behövs kan jag lova och detta var första lugna kursen på ett bra tag. Jag har knappt hunnit jobba på grund av allt plugg och varvat med sjuka barn och så givetvis min influensa. Sen ska jag ut på VFU den 4 april i 25 dagar så då kan jag ju inte jobba alls eftersom  jag ska följa min handledares schema på 40 h/veckan. Så ja lite pengar behövs nu.
 
Det är så givande att jobba med barn.  Jag äskar att och jag kommer älska ännu mer när jag kommer ut i läraryrket. Trots att jag äskar att jobba på förskola så tror jag att det blir tungt i längden. Ska bli roligt att komma ut på VFU och verkligen få en inblick i det yrke jag valt att utbilda mig till :) 
 
Extra skönt är det att få komma hem till mina egna barn. Det finns inga som dem. Älskar deras personligheter och ja de är mina små troll. Kramar dem lite extra och gosar hela kvällarna när man varit ifrån dem hela dagarna. Nu tar vi helg och den har inletts med fredagsmys soffan med täcken och kuddar framför en ny film som jag köpte till barnen :) Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda. F håller på med bygget hela helgen så ja, det blir väl jag och barnen så får hitta på något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0