Nya träningsskor

Har fått så ont i knät de senaste träningspassen och har gissat på att det varit skorna som var bekymret. Eller jag intalade mig det då jag inte ville att det skulle vara min gamla knäskada. Åkte till en sportafäre för att få hjälp med ett par ordentliga skor. Hittade ett par som att som en smäck! Nackdelen var att de inte hade några skosnören och var svåra att få på så valet föll på ett par andra som oxå var sköna. Testade dem i söndags på tabatan och i vanliga fall har jag fått ont redan under andra övningen men jag klarar hela passet utan minsta känning. Hur bra är inte det liksom?! Så jag antar att skorna var bra :) få se om nästa pass går lika bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0