Stor kille!

Det har nu gått 1 vecka sen vi tog bort napparna helt. Han har ju alltid haft sin snutte och napp och han har inte kunnat ha bara en av dem utan dem hänger ihop liksom. Men snutten tycker jag att han får ha så länge han vill. Det har gått galant men det roliga är att han dricker ju välling på kvällen eftersom han äter så dåligt om dagen (fast han har blivit jätte duktig på att äta nu) men iaf så vill han ju alltid ha nappen och snutten efter. Det roliga är att han frågar om nappen varje kväll, rent rutinmässigt tror jag. Han är en sådan liten rutinmänniska, eller så försöker han att få den varje kväll;) Men då säger vi att nej du har ju ingen napp längre och då kommer han ju på att Bamse har dem. Det går så bra det här så nu känner jag mig inte taskig längre, gjorde det första kvällen nämligen. Det är ju ändå hans nappar.
 
På fredagen fick han en skattkarta som ledde till hans "sluta med napp" present. Nyongula fotbollsskor! Han är så stolt och han vill så gärna börja spela fotboll helst igår. Vi ska kolla upp om det finns något lag här i byn, annars vet jag att det finns i byn bredvid till hans årskull:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0