Golvärme

Nu har rörmockaren äntligen varit hemma. Igår fick vi igång golvärmen på både nedervåningen och övervåningen. Så  nu finns det inget hinder mer än tid och ork som sätter stopp. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt i Helgen. Dock är det alltid  något som ska göras, förra helgen var vi på dop och denna helgen är det kalas. Så hela söndagen har vi att jobba. Efter min träning då;) men inga matcher denna helg, annars går det en hel dag på det, känns det som. Igårkväll kom F:s kompis med kan bilen och lyfte upp Takpannor så vi slipper ta en och en. Så två av tre pallar takpannor står nu på byggställning. Underlättar ju lite. Annars hade det gått en helg på att lyfta alla de. Tacksamt att ha lite kontakter. Även fall att vi vill spara pengar och göra mycket själva så är ju tiden värd så mycket mer!
 
Så här ser det ut på vinden nu. Jag börjar se en ände på allt Skyfflande.  Igår la jag nog 3 timmar på att. Det dumma med mig är att när jag börjar med något vill jag slutföra det direkt. Men vissa projekt funkar inte så. Det är mycket spån och jag har Fått ont i handleden. Så jag fick se mig segrad. Känner mig ändå nöjd för nu är det inte mycket kvar, bara lite under bryggan i mitten och ett halvt fack  :)
 Här står jag i utbyggnaden på övervåningen och tar kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0