Familjedag

Idag har vi varit i Kalmar hela dagen. Hade pratat om detta i flera veckor att kolla på pippi teater. En teater som de haft hela sommaren ute och nu flyttAT in i en gamal butikslokal. Men nu var det premärks för temat jul. Alltså pippi firar jul. Jag har velat boka i flera veckor men inte vetat om jag skulle orka.  Men i måndags slog jag till och det är jag så glad över. Att se barnens lycka när Pippi hoppar fram på sceen är oslagbart! Leon satt som ett ljus i mitt knä och var okontaktbar. Elton satt längst fram på golvet och satt stilla hela tiden. Vi vuxna fick oss endel skratt vi oxå. Jag älskar sådana här saker om Blir som ett barn. Efteråt åkte vi till Ikea.  Sjukt mycket folk men kom hem med endel saker. Skulle egentligen ätit där inne men ångrade oss för det var smockfullt i restaurangen och långa köer. BArne gick med på att äta på Burger King istället :) Sen åkte vi även till den nya butiken eko. Gud va grejer alltså! 
 
Igår så fick baren ett brev där de fick reda på vad vi skulle göra dagen efter.  Leon blev så lycklig när jag läste brevet så han började hoppa och spara till pappa och skrev " vi ska till pippi pappa". Elton blev oxå glad och det är så roligt att kunna göra det här för sina barn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0