Lussebak

Idag har mamma varit här hela eftermiddagen och gjort oss sällskap. Vi har haft en Ledig dag då min kurs inte börjar förän måndag och Jag gjorde sista salstentan i förra kursen igår. Aldrig hänt att vi är lediga dagen efter, utan kurserna brukar överlappar varandra och ibland tilloch med börjat innan kursen innan slutat. Så ja jag är långledig fredag till söndag. Så skönt! Det är väldigt intensivt att plugga på högskola med inga lov. Loven tog man lite för givet innnan men nu har man inte ens några. Lite konstigt ändå kan jag tycka att man inte ens är ledig över jul. Men men. 
 
Vi har iaf bakat första julbaket,   nämligen lussekatter och lussebullar med vaniljfyllning. Så gott! BArne var så duktiga och hjälpte till. Elton koncentrerade sig riktigt ordenligt och Leon tyckte det va roligt en stund tills vi tog fram russinen, då skulle han bara äta :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0