Salstentamen

I torsdags var det dags för 5 timmars salstenta i ena matematik kursen. Fy Fabian!  Jag satt i  4 timmar och bara skrev och skrev.  Fick ihop 20 sidor av blod svett och tårar. Så kändes det typ. Jag hade så ont i armen så var tvungen att sluta skriva flera gånger. Nu har jag värsta träningsvärken.  Vet inte om jag är mer känslig pga armbågen för kände av ganska fort i ärret. Iaf så kändes det bra så hoppas verkligen att jag får godkänt! 
 
När jag satt och väntade på mina klasskompisar som jag samåka med till Vimmerby ( ja det var den närmsta platsen som kunde ta emot oss det här datumet, hellre 40 mils körande än 140!).  Ja när jag satt där och väntade så loggade jag in på studentportalen och får se att jag klarat bastestet. Äntligen!  27/30 poäng.  Så skönt att slippa det nu. Nu kan man fokusera på nästa salstenta, som jag vet att jag inte kommer klara. Den är sjuk svår den kursen så ja jag måste råplugga, men vet verkligen inte hur. Fattar noll och ingenting. Nåja haft en Ledig helg, sen plugga 3 dagar innan domedagen!  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är grym!

2016-11-06 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0