Ullared

För ett tag sen var jag i ullared. jag och en kompis begav oss iväg för julklappsjakt. Det är så skönt att ha de flesta julklappar klara. Även fall att det kommer tillkomma lite till för jag tycker det är så roligt att ge. Alla förberedelser inför jul älskar jag och det är nog det som gör att julkänslan smyger sig på. Efter att julstjärnor och julgardiner åkt upp så har jag fått julkänslan som inte fanns där innan.  
 
Lite av julklapparna som redan är inslagna. Här är man effektiv!  
 
Fina julstjärnan som jag fyndade på rusta. Har en i sovrummet och en i vardagsrummet. Igår tände vi även första ljuset. Tänkt att det redan är första advent.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0