Tredje gången gillt?!

Idag har jag gjort om bastestet för tredje gången. Hoppas verkligen att jag klarar att denna gång. Vill ha det avklatat så att jag kan fokusera på de stora tentorna den 3 okt och 10 okt. Det kände bra idag, svarade på alla 30 frågor, var 3 stycken jag var lite osäker om jag hade rätt så hoppass inte att jag gjort några slarvfel nu. Man måste 24 rätt för att klara sig. Sist hade jag 21. Det var efter alla 3 muntliga redovisningar förra veckan när jag var i Gävle.  Det var som gjort för att inte klara testet. Var på skolan 9-17 och sen bastestet kl 17-18. Var helt slut i huvudet så alla siffror bara snurrade. Nåja jag var nära.  Fick godkänt att göra tentan här hemma, så det var skönt annars är nästa innedag i december så det känns länge dit. 
 
Alla mina muntliga redovisningar fick jag högsta betyg i. Sen i mina två skriftliga uppgifter fick jag vg- och där kunde man ha vg som högst. Sen fick jag B+ på den andra skriftliga. Så jag är meganöjd. Det är bara det där jäkla bastetet som ligger och stör. Så klara jag mig denna gången så är det "bara" 2 megastora tentor kvar! 
 
Heja mig! Håll tummarna!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0