Vägen känns väldigt lång just nu

Idag flög tröttheten över mig. Kan knappt hålla ögonen öppna och mår så illa och har yrsel. Antar det är för jag är trött! Försöker plugga hela dagen idag men allt går i slovemotion. Är iaf klar med min valfria kurslitteratur. Skickade in den i helgen. Nu sitter jag och slipar på min elevintervju och väntar på att en i klassen oxå ska blo klar så vinka disskutera och sedan kunna skrivs ännu mer i analysen. Så mellan varven kollar jag på föreläsningar jag har missat och övar på bastetet. Sn ska jag öva in en muntlig redovisning och demonstrationsuppgiften.  Hur ska man hinna allt?! Då har jag innmte ens läst den andra kurslitteraturen eller gjort räkneövningar. Fattar inte hur lärarna har tänkt.
 
Prioritering ett just nu är att bli klar med allt tills nästa innedag och klara av alla moment som vi ska göra då. Sen kan man ta tag i de stora tentorna :( som vi har i början av november. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

You go girl!

2016-10-13 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0