Fotbollsträning

Har hunnit med två träningar med fotboll denn veckan. En med damsjuan och en med damlaget. Hade inte tränat på 2 veckor pga ont i foten och sprängande huvudvärk. Men testade att träna i onsdags och kändes helt okej. Man blir lyckligare av träning, jag blir det iaf. Sen passade jag på att träna med damlaget igår. Gud va roligt det var att vara över 20 stycken på en träning (vi brukar vara max 10 st på våra) och spela elvamanna, men ja det är damsjuan jag vill spela i nu när man är gammal tant. Men kommer försöka träna med båds lagen när tid och ork finns. Faktiskt har jag ingen träningsvärk trots hårdträningen igår. Testande även att tejpa foten igår och det funkade hur bra som helst. 
 
Fotboll är så roligt. Så glad att jag började igen efter 6 års uppehåll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0