Gofrukost

Igår fixade gofrukost och bara tog att i lugnt takt utan stress. Jag fixade amerikanska pannkakor, fruktsallad kokta (blåa) ägg och sambon köpte frallor. Så dagen började på topp. Sen åkte jag vidare till en vänn för smoothie träff med forever living produkter. Myckte spännande produkter med aloe Vera i. Jag beställde en gelly kräm som man kan ha i ansikte mot acne (jag får mycket när jag mår dåligt och är stressad), myggbett, sår, solbränna och när man nässlat sig. Så lite allt i allo kräm. Även fall att den inte funkar mot acnen så kommer den till användning ändå:) Funderar även på att testa en aloe vera dryck som ska vara bra mot mycket men det får vänta lite. 
 
Älskar ledighet. Jag blir så harmonisk och känner ett lugn när man hinner umgås och göra saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0