Gävle

Här är jag, i Gävle och tycker synd om mig själv. Mår piss. Har hostat om nätterna hemma i ca två veckor. Men så fort jag satte mig på tåget i onsdags så har jag hostat konstant. Hela kroppen värker av allt hostande :( Delar hotellrum med fyra andra oxå och igår natt sov jag ca 1 h så gick tillslut ner till lobbyn för att inte väcka de andra. 4.30 satt jag i min ensamhet och pimplade te i väntan på att de skulle vakna vid 7. Fy fan va det är piss att vara iväg och må såhär. Vill bara hem. Men jag är iaf godkänd på det ena muntliga som vi hade igår trots att jag knappt kunde prata. Min röst försvann till och från. Spännande att se hur rösten är idag. De andra sover fortfarande så har inte hunnit prata med någon än. Snart ringen klockan för hotellfrulle. Frukosten här är grym! 
 
Har hunnit besöka bocken åtminstone
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0