Sjuka barn

Idag fick jag ringa vfun och säga att jag inte kommer. Leon har hostat hela natte och varit hostig nu under dagen. Så blir hemm imorgon oxå. Jag som skulle plugga resten av veckan till en omtenta i matte. Nåja imorgon kommer mamma till räddning så kag kan plugga 2 ha iaf. Idag har jag faktiskt nästan blivit klar med vfu uppgiften som ska skickas in i slutet av veckan. Blev "bara"  15 sidor. Känner mig nöjd med mitt arbete och mina lektioner jag haft under vfun.  Även mitt betyg jag fått av min handledare. 
 
Idag har vi hunnit med mycket. Jag har tvättat,storstädat, ritat, bakat, lagat lasagne, myst och varit ute. Hittat första vårtecknet, vitsippor. Har även påbörjat städning av utbygget, på torsdag är det slutbesikning. Wihoo! (Om nu inte något "plötsligt" sker igen)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta så troll:)

2017-02-22 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0