Mitt 2016 januari till juni

År 2016 har vi spenderat mycket tid på utbygget. Spenderat alldelses för lite tid med vänner och familj. Den lilla tid vi haft över har vi lagt på barnen. Fokus på barnen dagtid och fokus på bygget när barnen sov. I slutet av året insåg jag att vi bara kört på utan att märka hur vi själva egetligen mått. Framförallt jag. Stress, press med vardagen, skolan, hem och jobb. Jag går in i år 2017 med andra värderingar, annat tankesätt. Jag vet vad som är viktigt och vad som ska värdesättas. Vänner har kommit och vänner har gått. Detta året blir fokus på att få må bra och bli frisk från mina "demoner". Jag ska klara av skolan utan att sjukskriva mig. Sen ta ett långt och härligt sommarlov utan jobb stress och press. Vara utvilad när sedan skolan börjar igen till hösten.
 
Här kommer en återblick från 2016
 
Januari
Bygget var i full gång, shopping på ikea, bio med Elton och mysiga studner ute. En nära vän lämnade oss hastigt, året började minnst sagt inte som man hade velat men det var endel mysiga stunder ändå. 
 
 
 
Februari
Började komma igång med träningen. Solen kikade fram. Mycket pluggande. barnen vr inlagda på sjukhuset (många tankar som snurrade). Leon blev 1.5 år. Ett långsamt farväl av min vän, men ett fantastiskt fint farväl trots att det gjorde så fruktansvärt ont i hela mig.
 
 
 
 
Mars
Elton slutade med napp. Vi var sjuka mycket (egentligen hela år 2016) så vi fick ställa in påskfirandet och en Gävleresa. Jag jobbade en hel del trots plugg 100%. Vi isolerade färdigt väggarna nere. 
 
 
 
 
April
Vi la golvärme på övervåningen. Vi la fokus på vår lilla familj då många timmar gick åt tll bygget, alla annan tid la vi på oss! Skogspromenader. Min första vfu, som jag lärde migg massor på oc insåg ännu mer att det är det här jag vill jobba med. Började träna fotboll efter ca 5 års upphåll.
 
 
 
 
Maj
Den bästa månaden på året. Solen började kika fram. Poolen togs fram.
 
 
 
Juni
Ännu en underbar månad som jag älskar. Somarlov från skola, jobbade lite innan jag ick på ledighet. Trappan till utbygget (upp) kom på plats. Polenresa bara han och jag. Misommar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0