Öland 2017

Så vart sambons 2 veckor ledighet över imorgon och han ska jobba 2 veckor innan han får 3 veckor ledig igen. Vi har hunnit med att umgås under de här veckorna och inget av det som var på "to do" listan på huset, men vad gör det? Vi har lagt så mycket tid på huset de senaste 2 åren så det kan gott få väntar.
 
I måndags fick vi för oss att vi ville tälta någonstans. Sagt och gjort i onsdags åkte vi till Öland, Ekerum närmre bestämt. Eftersom vi tältar för första gången kändes det tryggare att vara någonstans där man varit innan, vi var ju där förra året med husvagn. Vi fick med oss mamma, hennes nya, min lillasyster med sin kille. De hade husvagn och vi tältade på samma plats så vi hade tillgång till el och kyl. Undelättar väldigt mycket. Vi lånade ett stort tält av min moster med två sovrum och ett rum i mitten. Verkligen toppen och vi är faktiskt lite sugna att köpa ett eget. Det var lagom 2 nätter nu första gången oxå, detta kommer vi göra om kanske redan i augusti på nästan semester perioden :)
 
Vi har haft toppenväder och jag har till och med bränt mig på ryggen. Vi har badat både i poolen och havet, grillat, solat, umgåtts, och lekt i lekparken. Så välbehövligt och som sagt de här två veckorna har vi verkligen behövt som familj. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt det ser ut, skönt att det fungerade så bra att campa med barnen!

2017-07-26 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0