Härligt väder

I måndags kväll märkte jag att något var på g med Leon och han kändes varm. När jag kom hem från träningen och sambon åkt iväg på sin hör jag hur han skriker på övervåningen och vaknat. Han hade panik och skrek mamma mamma kom. Jag förstod då att han fått feber.  Han sa att han hade ont i nacke, öga, tinning, huvud och ja lite överallt. Jag blir hyper nojig men vet ju atgman kan få ont i kroppen av feber. Tog in han i min säng tog tempen som blev 39.9. Han låg och svammlade och hade ont så gav han en alvedon. Jag sov inte mycket den natten. Dagen efter var han sig själv igenoch fullt ös. Dock tror jag att han hade lite feber. Hade båda barnen hemma igår och idag. Det gick såbra igår, inget bråk en enda gång. Annars är det en period här hemma med mycket bråk, tkafs och tjat om allt möjligt. Ibland blir man tokig. Men igår var perfekt och det kändes bra i mammahjärtat när vi gick och la oss. Jag får.annata ångest och dåligt samvete om kväölarna för ibland känns det som att man bara tjatar och gapar. Oftast blir det så när man är hemma längre perioder tex vid vab. Men har haft två underbara dagar med barnen. Idag var Leon feberfri, tror även den försvann igår. Idag har vi till och med varit ute. Nästan halva dagen medans pappan jobbat. Vi gick till lelparken och genom skogen. Två lyckliga barn och en lycklig mamma :) Sen på eftermiddagen så var vi ute i trädgården och fick sol på oss. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0