Vårt sovrum

Än så länge har vi inte kommit så långt när det gäller vårt sovrum men i helgen hämtade vi lite möbler som vi fått av mammas nya kille när han sålde huset. Fick bland annat en säng till Elton, 2 ektorpsoffor och ett underbart gammalt skåp. Så skåpet valde vi att ha i vårt sovrum då målet är att det ska vara lite lantligt där inne. Dock har jag inte hittat några sängbord jag vill ha än så vi har kvar våra svarta. Sen är det alltid bäst att bo in sig innnan. Vill inte övermöblera nu när vi har mer yta och så ska vi förmodligen inte ha rummet så många år. Men det återstår att se. Vi vill trivas här nu iaf. Och jag älskar verkligen sovrummen uppe. Man känner ett lugn. Snedtaket är mysigt och vi trivs! Nytt och fräsch. 
 
 
Det underbara skåpet. Vi funder faktiskt att ha våran tv där i som vi haft i sovrummet. Då gömmer man undan tvn på ett snyggt sätt ;) dock så vet jag inte än om jag vill ha tvn i sovrummet eller i gästrummet. Får se. Sen blir det väl kläder/ förvaring i resten av skåpet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0