År 2019

Året vi längtar efter. Året våra liv kommer börja. När bitarna kommer falla på plats. Ekonomin kommer bli på topp. Jag ska blir färdigutbildad, legitimerad lärare. Vi fyller 30 år det året. Barnen blir 5 och 7 år, hur sjukt är inte det. Ja det är mycket som händer det året och vi ser framemot vår framtid. Men ibland kan jag inte låta bli att oroa mig, tänk om våra planer ändras på vägen. Jag är livrädd för det, men ska försöka att tänka framåt och längta! Känns dock som en evighet. 2 år tills jag tar examen. Halvvägs nu i sommar så kanske blir lättare nu när man kan räkna ner. De här 2 åren har ju faktiskt gått fort, trots allt kämpande och dåligt mående.
 
Idag ska jag vikariera i min vfu klass som lärare. Wihoo! Vad jag älskar mitt kommande yrke!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0