Match

Igår spelade jag min första fotbollsmatch på 6 år. Det var sjukt nervöst! Mest var jag nog nervös för att det var mot en förening jag spelat i, det är alltid pressat mot ett lag som är här i närheten. Derbymatcher. De hade även vunnit sin förra match mot Hoby med 7-2. Vi vann ju hela serien förra året så jag gissar att de är revanschsugna. Jag fick spela anfallare och det gick hyffsat. Vi vann iaf med 3-2 och matchen var jämn. Det är så roligt att vara igång med något som är så roligt, något som man älskade när man var yngre. Började ju faktiskt spela när jag var 7 år. Jag trodde aldrig jag skulle ta tag i fotbollen igen efter två barn och en krossad armbåge men jag är så glad att jag gjort det. Dock på en lägre nivå. En lagom nivå när man har familj :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0