Sambon 28 år

Igår fyllde världens bästa sambo år, hela 28 år blir vi i år. Han jobbade hela dagen men vi ringde en videochatt och sjöng för honom. Sen fixade vi iordning paketen och la på finbordet och dukade där nere. Lagade god mat och bakade kladdkaka som var klart lagom tills han kom hem. Han såg så nöjd ut med sina paket och vad vi förberett och det är han värd. Han kämpar på, jobbar och försörjer oss. Snart är der min tur att ge tillbaka, "bara" två år kvar tills vi får att bra ekonomiskt. Skulle velat ge dig allt du önskar dig men just nu kan jag inte det, men vet att du är nöjd ändå.
 
Tack för att du alltid finns för mig och stöttar mig. Du är bäst! Älskar dig. 
 
 
 
Ikväll ska vi ut och äta på Pinchos :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint ni ordnade! Hört att Pinchos ska vara supertrevligt, bara några veckor till det öppnar i Kristianstad. Vad är det för öl du köpte till honom? Såg lite kul ut :)

Svar: Älskar pinchos koncept. Brukar äta på pinchos i Gävle :) Det är lite olika lokala ölar från karlskrona som de säljer på Systembolaget. Den ena är en öl från skeppsgossens bryggeri.
None None

2017-05-06 @ 13:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0