Ullared

För två veckor sen var jag i ullared med mamma, mormor och moster. Vi hade hyrt stuga. Skönt att komma iväg och tänka på annat än plugg, trots att det låg i bakhuvudet så visste att jag inte kunde plugga. Vi åkte iaf på torsdagen efter jag pluggat klart så var väl framme vid 15 tiden och kunde checka in i stugan innan vi åkte till gekås. Var inte mycket folk, rekommenderar verkligen att åka så man är där på eftermiddagen för tydligen hade det varit mycket folk den dagen. Vi brukar åka så vi går på eftermiddagen när vi har stuga. Hann shoppa en hel del innan vi begav oss till stugan för att kolla igenom allas saker, prova kläder och sen gotte och mys. 
 
Dagen efter städade vi stugan och åkte vidare till varuhuset igen. Vi insåg ju att vi inte skulle kunna handla så mycket mer för bagaget var redan fullt. Men ja efter några timmars shopping kom vi ut med lika mycket till. Bara till att packa om, vika alla kläder. Sen fyllde vi baksätet och alla hade något i knät och vid fötterna. Haha. Men hem kom vi och jag är klar med nästan alla julklappar. De som inte är klara vet jag redan vad vi ska köpa. Så det är skönt att slippa stressa med det sen när man inte har så mycket pengar. Kommer nog tillkomma några småsaker till barnen men ja i det stora hela är vi klara med dem. 
 
Efter första dagen.
 
Påväg hem ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0