Vinst

Förra veckan vann jag en vinst i form av en hårklippning på bästa frisörsalongen i stan. Blev så lycklig, minns inte när jag vann något senast. Förrut vann jag hela tiden men sen jag träffade Fredrik har mitt tur i spel försvunnit. Antar kärleken överväger. Haha.
 
Blev så nöjd med min nya frisyr. Behövde inte klippa så mycket. Nu i efterhand ångrar jag mig att jag inte klippte lite till på längden men det tar vi nästa gång. Så skönt att bli av med det där slitna och äntligen börjar det håret jag tappade förra hösten komma ikapp :) Sen var jag ärligt talat inte beredd på att vinnna, annars när jag klipper mig brukar jag bestämna mig innan för hur jag vill ha att och verkligen intala mig det. Så jag kunde liksom inte bestämma mig nu om jag skulle ha hellugg eller klippa upp en längre page. Så ja det blev lite page aktigt men ändå inte. Nöjd vilket fall :)
 
FÖRE & EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0