Betyg

Nu är ännu en kurs avbockad och har fått bedömningen på sista uppgiften i estetiska lärprocesser. Nu väntar jag bara på slutbetyget. Nya kursen går bra än så länge. Jag ligger bra till med alla uppgifter. Är många uppgifter som ska in och jag ska försöka betar av dem så  fort som möjligt så man kan lägga fokus på proven. Naturorienterande ämnen inriktning F-3 heter kursen. Vi läser biologi, kemi, fysik och teknik. Blandade känslor då jag inte har så bra minne av kemin i högstadiet. Får panik bara de säger periodiska systemet. Men jag går in med inställningen att jag gör mitt bästa och att jag kommer klara kurserna på ett eller annat sätt. Vi har endel kuggor i denna kursen så det finns ju risk för omprov. Nu är sommarlovet väldigt nära. Längtar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0