Söndag

Idag är sista dagen innan semestern är slut. Sambon börjar jobba imorgon och barnen börjar fritids och förskola. Jag börjar egentligen min VFU v. 36 men planen är att börja den en vecka innan, alltså v. 35. Så de här två veckorna skulle jag egentligen jobba men är nog inte så smart då jag inte har tillräckligt energi. Vill spara den till vfun. Så planen är nu att ha barnen tre dagar denna veckan på fritids och förskola så jag kan förbereda allt som ska förberedas inför vfun. Är ganska mycket som ska läsas på om kursen så man vill vara väl insatt när man träffar sin handledare. Fixa böcker mm. Så det blir perfekt att ha de några timmar där. Så blir en mjukstart efter att ha varit hemma i ca 8 veckor. Vilket sommarlov vi haft. Och imorgon börjar vår stora kille fritids och vår minsta en ny avdelning på förskolan.
 
Idag har vi fixat iordning ute, klippt gräs mm. Så nu är trädgården fin. Sedan var vi på busfabriken och efteråt beställde vi hem pizza. Mysig sista dag på semestern. 
 
 
 
 
Nu ska jag packa barnens väskor inför morgondagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0