Älskar att fynda

I onsdags gjorde jag rejäla fynd på Lindex. De hade halva reapriset. När jag räknade ihop det ordinarie priset skulle det egentligen kostat 1100 kr, nu betalade jag 370 kr. Helt sjukt ju! Köpte fina jackor till killarna, de där på bild här nedanför. Jeansjackorna köpte jag på åhlens och cubus, oxå på rea. På lindex blev det en av jackorna, två tröjor till E, en tröja, ett par byxor, vantar och kallsonger till L och en fin tunika till mig. Helt sjukt. Bara jackan har kostat 400 kr. Som sagt, älskar att fynda. Tyvärr var jag stressad och mycket folk så hann inte kolla så länge. Det är alltid ganska utplockat oxå i grabbarnas storlekar. Men är nöjd med det som följde med hem. 
 
Älskar syskonmatchning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0