Sängavel

Fick världens idé häromdagen. Har klurat länge på säng till barnen men inte hittat något som vi fastnat för. Eller jag har hittat massor men inget som bara woow känslan liksom. Sen är det ju inte bara jag som ska gilla att utan även barnet ;) Idag började jag rita en mall. Klippte klistrade och ritade av. Sambon sågade och nu har jag precis målat. Tror det kommer bli toppen i Eltons rum. Den ska målas en gång till och såga ut ögonen innan den är helt klar. Elton ville egentligen måla röda ögon, vilket jag tyckte var ett bra förslag. Gav även ett förslag att lägga röda ljus slingor i de utsågade ögonen och han ville ha det istället. Har även beställt lite väggstickers stickers med batman masker. Längtar efter att fixa iordning nu när vi kommit på ett tema :)
 
Här kommer lite bilder på progressionen
 
 
 
Vet redan nu att det finns en lillebror i huset som vill ha en likadan. Men börjar med storebror och se hur det blir. Jag är nog mer otålig än barnet ;)
 
Här är väggstickerser som är beställda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0