Ledighet

Planen var att försöka jobba denna veckan för att få lite pengar i augusti och sen gå på ledighet nästa vecka och framåt. Nu är det ju så inom barnomsorgens bemanning så är det dåligt med jobb efter midsommar så jag är glad jag fick hela förra veckan istället. Augusti månad kommer bli tuff ekonomiskt men men. Så denna veckan har jag inte jobbat. Väntat varje morgon på att bli bokad men efter kl åtta så planerar jag annat. Dock kan man ju inte planera att åka iväg längre för det vill jag göra dagen innan. Vi har varit vid stranden och badat både igår och idag. Varit sjukt varmt! Älskar lediga dagar med mina troll. Saknar dock sambon men han går på semester imorgon:) knappt träffats denna veckan då han är iväg på annat varje kväll denna veckan så känns lite ensamt. Men snart är vi alla lediga tillsammans!
 
 
Elton vågade hoppa från ettan och tvåan i hopptornet. Första gången han fick hoppa därifrån. Han ville även hoppa från högsta men det vågade inte jag låta honom. Jag vågar själv inte ens hoppa från ettan, knappt från bryggan. 
 
Kvällen avslutades hemma i poolen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0