Ledighet

Idag har jag och barnen varit lediga. Dagis är stängt idag och imorgon och eftersom vi inte harnågon barnvakt alls (mamma flyttar) så valde jag att vara hemma. Så nu är vi lediga i 2 veckor tillsammans. Vi har hunnit med massor idag. Lekträff med barnens kompisar på förmiddagen. Lagat pannkakor till lunch sen åkte vi till stranden och badade i två timmar innan vi åktw hem för att grilla. Verkligen en toppendag. Kände att jag behövde detta. Bara vara, inget plugg, inget jobb. Varit alldeles för mycket sista tiden. Jobbat mycket för att slippa jobba i sommar. Behöver en paus. 
 
Var även och badade igår när sambon slutade jobbet. Jag tog även mitt första dopp. Vi hade en så mysig kväll. Fler sådana där kvällar och  dagar. Imorgon åker vi nog iväg och badar på förmiddagen, om vädret tillåter.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0