Söndag

Vilken fantastisk helg med underbart väder. Spenderat mestadels av helgen på åvallen. Fotboll är livet. I fredags åkte vi direkt till Ikea när jag slutat. F var ledig för lilleplutt skulle på försenad 4 årskontroll på BVC. Allt hade gått bra, dock blev han otålig men klarade allt tillslut. Myror i brallan. På ikea åt vi lite och shoppade möbler till nya kontoret  Sambon har startat eget och jag behöver ju oxå en hörna att plugga på och förvara jobbgrejer. Rummet har agerat gästrum/datorrum men nja sängen åkte ut för vi har sällan någon som sover över och vi ställde nu in en soffa istället. Så nu är det mysrum/kontor. Sen köpte vi även en fåtölj vi velat ha länge. Ska köpa en till sen så vi har en varsin ;) avslutade besökte med glass för barnen.
 
 
I lördags var det ungdomsavslutning på åvallen med fotbollen. Eltons lag skulle delta och jag och sambon skulle stå vid olika stationer. Det bjöds på femkamp m.m. Mysig dag. På kvällen hade jag och barnen filmmys medan sambon var iväg på poker.
 
Idag har E haft simskola, sen har vi handlat och efter det hejat på pappan SOM spelade kvalmatch 1 av 3. Den förlorade tyvärr med 1-2 :( nu gäller det att vinna nästa två för att ta klivet upp i nästa division. Nåja underbart väder för att vara ute hela helgen :) jag är dock halvkrasslig och är så trött på detta. Gått nu såhär i 5 veckor och mår dåligt. Vill liksom inte bryta ut helt. Så jag trotsade denna helgen med några Alvedon. Gillar inte att ta värktabletter och gör det ytters sällan för de brukar inte hjälpa ändå. Nu håller jag tummarna på att få må bra snart! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0