16 april

Bestämde mig för att skapa en ny blogg.
Så välkommen hit. Kommer handla om mitt liv!

Förmodligen tar det lite tid innan det blir som jag vill att den ska se ut.
Kommer oxå ta en stund innan jag ger ut min blogg till andra.
Har nämligen en "liten" hemlis som jag inte gått ut med till så många ännu.
Vill kunna ha denna blogg för att gå tillbaka och minnans alla händelse som har med det att göra:)

Har även en annan blogg som jag har svårt att slita mig från.
Mest för att jag har haft den sen 2006 har raderat en hel del för hade tänkt ha den kvar,
men nu tror jag att jag bestämt mig! Sen kom jag inte på något bra namn på en ny blogg.
Men det här får duga:)

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0