Barnmorskebesök v.36

Nu har jag bara 2 besök till inbokade. Bara 1 besök innan BF faktiskt. Så nästa gång är den 17 september. Bm sa att ja nu får vi väl se om vi ses igen. Har även ett besök inbokat dagen efter BF. Känns ju skönt om jag nu skulle gå över tiden så diskuterar man väl lite då.
 
Jag följer min egna kurvan bra, eftersom jag är "smal" så är det vanligt att ligga lite lägre. Ska bli kul att få den där kurvan sen när det är färdigt.
 
Nu behöver jag inte oroa mig heller att få för tidigt, fick klartecken att jag får föda när jag vill nu;) Tror dock fortfarande att jag går över tiden.
 
 
Blodtryck: 130/89
HB: 119 (förra gången låg jag på 114, så järntabletterna ha hjälpt)
Hjärtljud: 132
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0