Eltons dopdag

Började dagen med att fixa oss iordning. Sen framåt 12 så skulle vi börja med att garnera smörgåstårtorna och fixa det sista i lokalen. Vi hann faktiskt bort till kykan i tid, trodde jag då inte. Elton gnällde lite när han fick på sig klänningen, men sen blev han lugn i Matthias famn. Han var så snäll under hela dopet, förutom när prästen skulle hälla vatten på honom. Det ville han inte, men efter det somnade han i Matthias famn och sov resten av tiden i kyrkan.
 
Både jag och Fredrik är så nöjda med dagen. Det flöt på bra och maten och fikan räckte till alla. Vi fick en smörgåstårta över men den åt vi upp dagen efetr och bjöd hem familjen. Vi fick jättefina presenter och är så tacksamma för allt. Vi fick inte en enda dublett, rätt ovanligt faktiskt. Ska ta bilder på allt sen:) Vi har inte packat upp att än, tänkte börja göra iordning på Eltons rum och ställa allt på hyllor då. Så det kan ju lika bra väl vara kvar i påsarna.
 
 
 
 
 
/eMadelii

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så himla fint! Vad fina ni är allihopa! :)
När ska du berätta om förlossningen?
Förlåt om jag tjatar men är så nyfiken på hur det gick och så, hur du upplevde den.

Så himla fint namn också :)

Det var nog ett väldigt fint dop :)

Kram

Svar: Jag hade börjat skriva om förlossningen på min dator och sparat den. Tyvärr går inte min dator att starta så får börja om. Ska försöka nu under juldagarna då F är hemma så jag kan sitta i lugn och ro:) Håll ut! ;)
/Madeleine
None None

2012-12-11 @ 21:47:56
URL: http://Www.isssabellle.blogg.se
Postat av: Linda

Vad fint allt verkar ha varit, så söt den nedersta bilden på er tre :)

2012-12-13 @ 15:06:22
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0