Barnvagnen

Jag har glömt att berätta om barnvagnen vi köpte. Har ju faktiskt haft den hemma i ca 10 veckor nu.
 
Valde mellan Emmaljunga och Brio. Hade bestämt oss för Emmaljunga och valt färg och allt, och skulle beställa den men sen eftersom vi fick dålig service, vilket är väldigt viktigt för mig så åkte vi till ett annat ställe. Vi valde en Brio happy. Den är högre i sittdelen än emmaljunga så valet känns kanon eftersom vi båda är långa och jag har problem med ryggen. Glad vi inte tog det vi tänkte först:) Vi valde länge och väl mellan dessa vagnar även efter vi fick dålig service åkte jag till samma ställe och jämnförde dem. Ställde dem bredvid varandra osv. Att man ska ha sådan beslutsångest. Iaf så är vagnen hemma och står i bebisrummet och väntar.
 
Blev en svart med mönster i suffletten. Sen fick vi även en åkpåse på köpet som var värd 1000 kr. Bra service!
 
 
 
Bebis ska väl åka kungligt! Viktoria och Daniel har tydligen en sådan fick vi reda på efter. Haha! Löjligt!
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0