Tapeter

Vi har vatt på jakt efter tapeter till vardagsrummet. Ska ha en fondvägg där. Hade bestämmt mig innan vilken jag ville ha, men insåg att priset inte var det bästa. Därför fick det bli en annan. Men min maskrostapet ska jag ha någon annan stans sen, där vi inte behöver köpa så många rullar. Nu gick nämligen tapeten på 200 kr istället för 680 kr. Jag vet att man ska välja det man vill ha och att jag sa till mig själv innan vi åkte dit att priset skulle jag strunta i. men eftersom vi httade en annan fin och för så mycket billigare fick det bli så! Pluss att nu fick vi både färg och tapter för 500 kr! Billigt!

 

 

Där sprang jag fram och tillbaka och velade mellan många tapeter. F blev lite trött på mig så till slut hjälpte han mig med beslutet. Haha! Men som sagt så är jag kär i maskrostapeten, den med rosa inslag i. Den vi valde är oxå fin och den passar nog faktiskt bättre i vardagsrummet. Svårt att se när man bara har en rulle framför sig hur helheten kommer bli ju. Resultatet och valet får ni se samtidigt:)

 

Alla tapeter är från Rusta!

/Madelii

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0