Ullared!

Igår var jag i ullared. Köpte massa saker till bebis, även lite saker till hemmet. Det är så svårt att veta vad som behövs och hur mycket. Just kläder är skitsvårt. Vet ju att man får i present och så men man vet ju inte vad och i vilken storlek. Nu ska jag försöka att inte köpa mer. Har köpte en hel del i både 56 och 62. Ska kolla igenom allt, tror det kan behövas några pyjamaser till. Sen får man köpa när bebis är här för då vet man verkligen vad som kommer behövas:) Åhhh va jag längtar!

Blev en lång dag igår, men va inte alls mycket folk där. Skönt att slippa trängsel och köer. Kunde till och med köra vagnen hela tiden, annars brukar jag ställa den och gå runt med korg och fylla på vagnen hela tiden;) Förmodligen ska jag och F upp tillsammans om ca 1 månad med ett par kompisar och hyra stuga. Så då blir det att handla det sista som fattas.

Ska försöka visa bilder på vad jag köpte.

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0