Barnmorskebesök

Första besöket efter ultraljudet. Kollade hjärtljud, blodtryck, vikt och SF mått. Nu frågade jag även om jag hade gått upp normalt eftersom alla säger att det kanppast syns osv. Har ju oroat mig att bebis inte får i sig det den ska, även fall att jag vet att det är jag som tar stryk så ville jag fråga igen! Hon sa att det var fullt normalt det jag gått upp och alla värden var  ju bra. Alla är faktiskt olika, inse det alla ni som ska säga så.

Har bokat in nya tider nu oxå. Känns spännande eftersom det är ända i i augusti. Om en månad är det glukostbelasning, ser jag inte framemot men men.

Alla mina värden såg bra ut och bebis rörde sig för fullt så var lite svårt för barnmorskan att kika hjärtljudet men hon lyckades. Lilla Pyret♥


Blodtryck: 119/72
Vikt: +6kg
SF mått: ?
Bebis Hjärtljud: 152

/Madelii

Kommentarer
Postat av: TOVA - KNASIGAST ♥

YO! :)

just nu pågår "HELGENS KNAS" på min blogg ( som veckans blogg fast tusen gånger bättre ) direktlänk ifall du/ni skulle vilja anmäla dej/er: http://knasigast.blogg.se/2012/june/som-veckans-blogg-fast-battre.html#comment

ha en bra helg! :D

2012-06-01 @ 18:16:07
URL: http://knasigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0