Effektiv helg

Hunnit med massor i helgen. I fredags kom älsk hem eftersom han spelade match direkt så tog vi det bara lugnt efter den. Lördagen åkte vi och handlade gräsklippare och sedan hem och gjorde oss iordning inför kvällen. Firade F eftersom han fyllt år dagen innan. 23 hela år. Gud nu går det fort mot 30! Iaf så vart vi ute och åt på restaurang. Båda tog vitlöksgratinerade räkor till förrätt och black&white till varmrätt. Sen åt vi efterrätt hemma som jag hade fixat. Blev chokladfondu med olika frukter och vaniljglass. Så gott!



Söndag blev det att åka och handla träolja till altanen. F var duktig och testade nya gräsklipparen och klippte hela tomten medans jag palnterade blommor och städade. Sen kom familjen på grillning och krocketspel. Helmys! På kvällen började vi olja in altanen. Ett evighetsjobb och min rygg sa ifrån så jag fick titta på medans mannen fortsatte. Ryggen pallar inte så mycket pga graviditeten.

Idag har vi bara njutit av dagen, fortsatt att olja altanen (jag solade och tittade på) och sedan åt vi fruktsallad. Nu har jag precis kommit hem från kallingen flygplats då F ska iväg till Sthlm igen. Sista veckan nu sen är han hemma 3 veckor. Skönt!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0