14 november

Jobbig natt. Elton har vaknat rätt ofta. Inte det att han gnäller, utan han vill ha mat sen ligga vaken. Sötis. Antar jag varit bortskämd de senaste nätterna då han sovit 7 timmar, ätit och somnat om igen. Tror det iof beror på att han är sjuk. Får hoppas det vänder snart.

I alla fall har han varit vaken sen Fredrik åkte till jobbet vid 6. Han somnade för 1 timme sen men vaknade efter 10 min. Lilla envisa unge. Han vill ju inte ligga själv så länge så man måste underhålla honom. Hur lätt är det när han bara är 2 månader. Inte lätt alls atunderhålla en sån liten. Tur han iaf är glad. Om han blir gnällig får jag testa bärselen:)

Han brukar vara vaken större delen av dagen så jag är van, fast då brukar han ju inte vakna så ofta på natten. Stackars lilla sjukling

/Madelii


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas lilla Elton har piggnat till lite nu, kan tänka mig det är lite jobbigt att inte sova så mycket, även om han är världens sötaste :)

Precis, vet man vad man vill, å det betyder nått tror jag inte man ångrar sig. Ja det stämmer. Står för the Minds I, själens öga/det undermedvetna. Martin gjorde den på underarmen på sin 18-årsdag så det var därför jag valde att göra samma i nacken. :)

2012-11-20 @ 14:52:42
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0