8 november

Idag gör vi inte mycket. Elton sover för tillfället, tänkte sova jag med men varje gång jag blundar så vaknar han. Nu gav jag upp med mitt vilande och då sover han som en gris. Sötnos, han vill nog att hans mamma ska vara trött! Ska snart göra mig iordning för 2 månaderskontrollen. Får väll se när Lilleplutt vaknar. Ska försöka ge han mat innan vi går. Efter läkarbesöket så ska jag passa på att ta en omväg hem, alltså en långpromenad. Har vatt ute varje kväll/dag nu sen i söndags och de är så skönt när vädret är såhär. Känner att jag måste få upp min kondition innan jag kan ta tag i gymkort eller ett simkort:) Sen får man ju passa på att vara ute så mycket som möjligt innan snön kommer.
 
Sessan har jag stängt in i hallen. Hon är ett sådant busfrö! Tänkte vara snäll och låta henne springa löst på vår stora tomt. Ja sprang gjorde hon. Vägrade komma in oxå. Så hon var väl ute i ca 30 min. Tänkte ju att det var smidigare när Elton låg inne vaken, men nä det tog ju bara längre tid! Anledningen till att hon är i hallen är att hon är dyngsur, smutsig och har massa sådana där bollar som fastnar i pälsen. Har man inte att göra så skaffar man sig helt enkelt!
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0