16 oktober

Glömde säga att Elton sov över 7 timmar i sträck inatt. Han somnade vid 21.30 sen sov han fortfarande vid 5 imorse. Då var jag tvungen att väcka honom för det spände och läckte som tusan i matverkstaden. Annars hade det vatt spännande att se hur länge han kunde sova så om det händer igen ska jag vara redo med bröstpump ;) efter att han ätit så trodde jag att han skulle vara vaken men nä han somnade 4 timmar till. Antar han va lika trött som jag. Han har även sovit större delen av dagen förutom när vi var på babycafet. Denna natten blir väl inte skoj då för han lär ju vara pigg då så mycket han har sovit.

Jag skulle kanske passa på att sova jag oxå nu?!

/Madelii

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att han sover så bra :)

2012-10-22 @ 22:17:44
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0