2 oktober

Ny månad vilket jag tycker är underbart!

Jag vet att det är glest här mellan gångerna, men jag har verkligen ingen lust att sitta vid datorn just nu. Jag bloggar från mobilen, mycket smidigt när man ska göra lite kortare inlägg. Längre inlägg får vänta tills jag har lust att fälla upp datorn igen.Jag ska skriva om förlossningen så småning om, jag har inte ens skrivit ner hela än i min bok.

Idag har jag varit på babycafe med Elton för första gången. Skönt att komma ut lite och träffa folk:) dock var ju alla andra större men jag kommer förtsätta gå, för någon gång kommer väl någon i Eltons ålder:) Det var iaf mysigt att sitta där med alla bebisar och sjunga.

Igår var vi på BVC och vägde plutten. Jag blev lite chockad att han gått upp så mycket i vikt. Förra gången hade han gått upp 150 g på en vecka, denna gången hade han gått upp 400 g. Vilken duktig kille! Nu behöver jag inte oroa mig att han inte äter tillräckligt. Nä nu ska vi fortsätta att mysa resten av denna dagen:)

/Madelii

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väldigt förståeligt att du inte uppdaterar så mycket nu ;) Vad kul att han gått upp en del i vikt. Spännande med babycafé. Är det mest för att föräldrar ska träffas man går på sådant, eller vad gör man? Jag har ju inga egna barn så känner mig inte så insatt, hehe :)

Svar: Babycafet är nog för båda kan man säga:) Först sitter man och sjunger med barnen och efter det är de fika. Skönt att komma ut lite och vara social, för man är ju mycket hemma själv medans alla andra jobbar.
None None

2012-10-03 @ 16:06:58
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0