Planering för dop

Va svårt det ska vara då. Håller på att slita mitt hår. Beslutångest delux! Håller just nu på med dopinbjudningskortet, men det är då inte lätt att bestämma sig. Jag vill att allt ska bli perfekt in i minsta detalj. Hatar att jag ska vara så petnoga. Det är väl antagligen bara jag som bryr mig i slutändan ändå. Är det någon som bryr sig om fina dopinbjudningskort?! Jag gör, det är det första jag tänker på när jag får en inbjudan, om det så är bröllop, kalas eller dop så tycker jag det är jätteskojj att få. Måste beställa dem idag oxå för vill få iväg inbjudningarna i tid. Nä nu får F snart vakna så han kan hjälpa mig vilket som blir finast. Har 4 olika alternativ.
 
Sen det där med dekoration till dopet har inte varit så lätt. Har bestämt en färg som temat ska gå i. Givetvis så var det skitsvårt att hitta saker i den färgen. Suck! Skulle valt en annan färg. Vill dock inte avslöja för mycket. Har än så länge hittat servetter, papper, pärlor och blockljus. Får se va man kan hitta på för skojj. Tycker iaf det är jätteroligt att planera. Tycker att lillprinsen ska få en minnesvärd dag. Visserligen kommer han inte komma ihåg att men vi ska ta massa bilder som minne. Nä nu får jag återgå till inbjudningskorten!
 
En av bilderna till korten? Inte bestämmt mig än!
 
/Madelii

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jobbigt med så mycket, men resultatat blir ju säkert bra. Det är ju trots allt en dag ni kommer komma ihåg ett bra tag. Apropå dekorationer såg jag en gång att de hade en skål med vatten och flytande värmeljus (du vet vilka jag menar va) .Det är superfint, lyser upp, finns i de flesta färger och sedan kan du ha lite runtom isf, så blir det en snygg borsdekoration. :)

2012-11-01 @ 10:19:13
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0