3 september

Sovit dåligt inatt. Eller rättare sagt har jag sovit dåligt flera nätter. Imorse så fick jag sjukt ont i ljumskarna och neråt. Tänkte att en varm dusch skulle lindra, men hade ännu ondare när jag gick ur. Pluss att det hade börjat göra ont upp i magen. Hasade mig in i sängen och tog en alvedon. Nu 6 timmar senare är jag fortfarande inte bättre. Snarare sämre. Har inte känt denna smärtan innan, så är smått orolig. F tror det är på G men det tror dessvärre inte jag. Man kan ju ha ont flera veckor innan. Pyret kommer nog stanna där inne tiden ut, om inte längre. Tråkigt om man ska behöva må såhär fram tills dess. Vila står på schemat idag tydligen!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0