Min dag

Helgen är nu över och en ny vecka har börjat.
 
Igår hade jag kalas. Hela 24 år, kan inte fatta att nästa år blir man 25. Åldersnoja om något. Dagen var iaf kanon. Hur lyckad som helst. Började med frukost på soffan;) Sen fick jag mina presenter från killarna, en extern h-disk som jag hade önskat mig. Så nu kan jag lägga över allt från datorn innan den krachar helt. Sen förberede vi smörgåstårtan och sen kom min familj på middag och fika. Fick pengar, gardiner, smycken, förkläder och lite annat smått och gott. Supernöjd med allt! Vi spelade även ett nytt spel som jag köpt, superskojj. Och vi planerade inför julen:)
 
Smörgåstårtan som jag och F gjorde:) Yummmie!
 
/Madelii
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0