Lördag

Va fort denna veckan gått. Nästa vecka ska jag jobba hela veckan heltid. Ångrar att jag tackat ja. men handlar ju bara om den veckan så. Sen har vi 2 veckor till tillsammans innan F börjar jobba igen. 6 veckor går fort! Igår var rörmockaren här. Så nu är han klar för denna gången, nästa gång blir när allt ska kopplas in, med andra ord när vi kaklat klart! Men först ska golvet gjutas och väggarna ska få bruk och våtskickt på sig. Händer saker hela tiden!
 
Igår var jag hos en i kompis. Blev många timmar med våra 4 goa barn och mammor. Solade, fikade, gick långpromenad och gick ner till vattnet för ett dopp. Dock vaknade Elton precis så jag fick hoppa det. Mysig dag. Sen på kvällen kom F:s kompisar hit. Vi grillade och timmarna gick så kom i säng sent. Så tött är man idag. Snart ska vi gå ner till åvallen och kika på när pappan spelar fotboll. Sen får vi se va resten av dagen/kvällen har att erbjuda:)

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0