6 maj

Förra veckan var inte rolig alls. Elton var kass i princip hela veckan. Jag var helt slut, inte nog med att han var sjuk så blev jag det oxå:( Gud alltså! Pratade med BVC i slutet av veckan och förmodligen hade lilleman fått Rota-viruset. Jag trodde jag skulle bryta ihop när hon sa att det kunde hålla i sig i några veckor till! I alla fall blev han bättre i helgen och nu äntligen är han frisk. Jag har legat hela helgen och mått så dåligt att jag inte kunnat stå upp, plus att min rygg har tagit för mycket stryk av all bärande.
 
Idag mår jag bättre. Håller tummarna på att slippa illamåendet snart bara. Vilka envisa influensor det finns. Har varit så tråkigt att bara vara hemma i över en vecka nu så man kryper på väggarna! Vågar väl inte ge oss ut och träffa andra barn än, livrädd att Elton ska få att igen, detta var verkligen inget roligt. Stackars mammas lilla plutt!
 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0